terça-feira, 1 de janeiro de 2013

Eric in Francia

Sinalizar esta mensagemEric della FranciaTerça-feira, 1 de Janeiro de 2013 9:40De: "eric aitanti" Exibir informações de contatoPara: hotohonorio@yahoo.com.brCiao Honorio




Com'ela ?
AUGURI per l'anno novo e che viva el Talian
Giero in ferie in fameia con me pupa e me mama che abitano a 700 km da casa mia.
Go fato vedere la tua poeia elettronica e gierino contentissimi.
Dopo parlando con lori, i me ga detto che gente dal comune di Bolca ( Vestenanova VR) chi conosea quando gierino piccoli son partiti per iBrasile ( mia madre è dal 45 mio padre dal 38)
Volaria farti scotare un bellissimo cantautore Italiano contemporaneo che se ciama Gianmaria TestaSe non conosci, dime, ti mandero delle canzoni.
Dopo aver ricevuto il tuo messagio, go saesto che te si molto conocesto nel Brasile per la coltura dei Taliani.
Mi piasaria gaver libri de ti . Mi puo dire ndove se pol comprare ?
Grazie mile. Auguri ancora !!

Eric
NB: scusi per i sbagli in Talian
Pensez à la solidarité : cliquez ici pour faire un don à l’association Les Ptits Cracks
-- Envoyé via mailforgood





Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto