quinta-feira, 7 de julho de 2011

BBANCO DEI RICORDI

E BANCO DEI RICORDI -= HT
Honório Tonial

Ai 85 ani me vardo ntel specio
I oci i me someia , dea anima la finestra.
E, par via dei mei cavei bianchi de un vecio
Me piase incora vardar le done e far festa!

De oci ciusi inserca de motivassion
Me imagino in dolsa e granda compagnia
Me scalda el muso na vera emossion
E fago profondo balanso dea vita mia.

Vago a la finestra e scolto la colombina
A rurular impaciente su el cavo del vignal
La invita el so carignoso amor de matina
A continuar la so festa nupsial

Me vien in mente che la vita zé un banco
Onde metemo via le nostre bone assion
E quando rivaremo al momento franco
Le deventa moneda dea compensassion.

Sarà giùdice la nostra libera cossiensa
La fiachessa del nostro corpo devassso
Sarà inùtile la sua material presensa
E viveremo in altro tenpo, in celeste espasso.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto