sábado, 10 de março de 2012

JUVENAL DAL CASTEL

Sexta-feira, 9 de Março de 2012 21:45
De: "juvenal" Exibir informações de contatoPara: "Honório Tonial" Done, Done, Done!
Dono de sensibilità!
Caro Honório,
El vostro omenaio
Ze vegnesto fora tanto feminile
Che ze degno dela amirassion
De tute le done del mondo
Parché el vostro sentimento
Ze profondo e vero
Degno de un omo intiero

Juvenal

Um comentário:

  1. Mi son talian, te me cognossi polito.
    me pise tanto del blog de talianeto.
    Mi son Jacir l. Grando.

    Mi son cria ntela colônia ndove se cultivavea i bei costumi dela nostra cultura, parlando talian in tei filo, scoltando scoltando e contando causi e frotole.
    Go impara tante cose dopo piu tarde co son vignesto de star in cita intei diversi cursi che go fato, ma vui dir che i valori piu importanti dela vita, no si li impara su i libri grossi dele universita, ma intela vivencia de La fameia e La comunita.
    No vui mia dispresar i libri, no. I ga La so importansa si, e mi me piase a studiar su i libri, e a casa mia ghe no na mucia. Mi me piase ver tanti libri parche i dise che um mul cargo de libri el someia um dotor. Parquelo che mi colessiono na mucia de libri.

    ResponderExcluir

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto