terça-feira, 16 de junho de 2009

Zaniolo e Frei Rovilio

RICORDO DI FREI ROVILIO
From: freirovilio@esteditora.com.br
To: zanioloconsuelo@hotmail.com
Subject: RES: Ricordo di Eluana
Date: Sun, 15 Feb 2009 16:48:58 -0300
Roberto, posso meter sul Correio Riograndense el to poema?
Qual zelo el to indirizzo, par dopo mandar dei giornai?
Dio te benedissa. Frei rovílio Costa.

Roberto, me piasa ria che te scrivessi um texto com 3 mila carateri com spàssio, sora El talian o L’Italiano Che è in me. Te anesso i testi che romai i go scriti, para saver de cosa de trata. Te pol scriver te la lìngua che te vol. Dio te benedissa. Frei rovílio costa.
La Eluana lo bele mandada al Correio Riograndense, com adatassion al nostro Talian. Saluti. Frei rovílio.

Mi no go conosùo Frei Rovilio ,se par conosensa intendemo quea fisica , ma go vuo modo de canosarlo nei do mesagi che ghe xe de sora e in altri che go leto , mandai a altre persone nel progeto “”Amissimoondoveneto””
A me conosensa , virtuae , però , a me ga fato capire el so pensiero , a so sensibiita’ ,a so cultura ,l’amore par a tera dei so genitori .
El me ga domandà de publicare sol Correio Riogradense , na me poesia (Eluana ) ,
poesia particoaeare ,che toca temi sociai ……go capio che el condividea el me pensiero …..e quindi in sto momento de tristessa , me pare de ver perso on amigo , ansi , no me pare , so sicuro.
Go el magon , de no verlo incontentà so a so richiesta che mi scrivesse on articoeo sora l’Italian che xe in mi……Go scumisià a scrivare tante volte , ma no lo go mai finio. El suo xe on ricordo vero , na testimoniansa de na persona tacà ae so raixe , on esempio da trasmettere .
Grassie e merito de “”Amissimondoveneto” de ver vuo modo de conossarlo .
Desso el so ricordo vivarà drento de noaltri e el so mesagio de amicissia vivarà in tea nostra amicissia.

Roberto Zaniolo queo da Villa del Conte- Padova

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto