quinta-feira, 3 de junho de 2010

NADILCE

Caríssima Nadilce.
Un afetuoso saludo.
Go verto el tuo Blog e me me son maraveià. Mai pi credea che te podessi èsser na poetisa cosita brava.
La facilità de transformar e darghe rima a le parole el zé un dono de Dio.
Me vien in mente la piova de istà, che i nostri antighi i disea: “Beati chi la gà.,,”
El tuo amor a la natura e la alegria de registrar le cose par meso dea imginassion criativa i te permete a scriver la tua personalità in questo viaio par la strada del mondo.La crose drio in strada... Tanto ben descrita che par fin de èsser drio vardarla. Silente, pietosa , c crudele e, al stesso tempo un ricordo de fatìdico mistero.No cato parole par far giustìssia ai toi poema.
La adrenalina la zé un sentimento pien de varietà che el deventa impossìbile de transformarse in espression parlada o scrita., I me cumprimenti sinceri..!
Mi no gò mia studià informática e no g\ó mia tanta pràica de elaborassion del Blog. Ma seanca el zé poareto el me aiuta a divujlgar el me Talian.
Se te vol misturarlo con el tuo, sarà um grando onor par mi.
E, adesso vui dimandarte: Posso divulgar el tuo?
Um bom fin de stimana e um rispetoso abracio.
Honório

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto