sexta-feira, 9 de julho de 2010

JOVINO CASTEL

Caro Honório, non imaginé come me fà sofrir el vostro silêncio,
ma la speransa me consola e anca la certeza che qualhe duna de nova saré drio pareciar.
E mi son tanto orgolioso de ricever questa poesia per far una avaliassion.
Mà adesso ve giuro che son restà come na stàtoa ferma a pensar.
Si, non posso risponder gnente de momento, non son pronto, me toca pensar, la me gà fermà a pensar.
Me toca verder i archivi de biologia, de antropologia, de Darwin, Sigmund Froid, de filosofia,
e fursi non giovarà gnente, perché lé tanto poderosa questa poesia.
Ma speteme che la Madona me darà luce e cercarò le parole e i pensieri degni de discorer
sora questa comparassion che sol un omo al topo de la cadena evolutiva pol far.
Vé ricomando tender tanto la vostra salute parché gavé tanta heransa de dassar ai vostri fioi taliani del Brasil e del mondo.
Gó cognocesto in tun golpe de sorte sta stimana ún tocaio (sósia) mio de Erexim, Juvenal Pavoni, Ingegnhero, vù sé stato el suo maestro.
Sùbito farò el comentário e ve mando, se dimoro un pochetin lé parché vui farlo polito, come gavé fato vù con questa poesia.
La música la và restar bela. Ben vanti del Nadal vé la pronto. Vui assarla degna de girar el mondo.
Saludo sincero a el gran amico che àbita ntel mio cuor.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto