quinta-feira, 29 de julho de 2010

Mateus Rigo de Sana Catarina.

Mateus Rigo Noriller Exibir contato
Para: Honório Tonial


--------------------------------------------------------------------------------

Bonasera signor Tonial, come stê?

Mi son contento de saer che nghené ancora gente che parla, empara e insegna el Talian.
Ma mi gó paura che la generassion de mi pare lé forsi la ùltima che la pol parlar el dialeto fluentemente.
Quá a Santa Catarina i gióvine e i popi no i vol emparar el Talian perché lori i pensa che el dialeto lé na lengoa de camperi veci, ma lori no i sá che el Talian l´é infati na lengoa con gramatiche e règole definio, aldelá de esser la pu bela! Mi gó el sogno de vêderghe me fioi parlando nostra raríssima lengoa...

Cossa é che noaltri podem far per resgatar el dialeto Talian e portarlo avanti?

Abrassi

Mateus

2 comentários:

  1. Ma dai, che onor de vêder me messaggio quá a to Blog!
    Mi pare l'é dit che bisogna no desmentegar che noaltri sem anca Noriller, na rara famiglia trentina! Elo el manda un abrasso a ti e a to famiglia...

    "Sempre avanti con el Talian!"

    ResponderExcluir
  2. Caro honório.. te reingrassio tanto per èsser cuesta granda personalità de la cultura taliana in brasile. Te sei nostro esempio de lavoro per preservar-la. Securo che del cielo nostri antenati i ze pi felice per veder che noantri dopo de 135 ani no se gavemo desmentegà de lori, de sue parole, de sui canti e come lori ga ensegnà noantri ancoi parlemo e cantemo. Strucon a tutti cuei che come noantri portemo avanti cuesta cultura. Mio indirizo odetemingori@hotmail.com.
    Odete mingori - palma sola sc

    ResponderExcluir

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto