sexta-feira, 28 de junho de 2013

Adatassion par Mauro Trevisan


Mi son del Veneto e me ciame Mauro Trevixan. Skuxème par la mé maniera de parlar ke la ve parerà na sciantineta stranba. Anka mi ò on mé blog de gramadega veneta (pose skrìver kuà el link?) e son drio skrìver na gramadega de lengua veneta unifegàa ke la kontien tute le regole de le varianti de la lengua veneta. Vorie far na precixathion so "rento, drento, dentro": "rent" o "arent(e)" el pol 'oler dir anka "da vethin", e "dentro" 'l é la parola italiana par el veneto "drento". Tute le altre forme ke le par difarenti 'te la to lista le se piega parké le é difarenti forme doparae da difarenti varianti. Pose farve on fià de domande de gramadega? em NORME PAR SC RIVER EL TALIAN

Remover conteúdo
Excluir
Spam

Mauro Trevixan

em 08/03/13


Carìssimo Mauro Trevisan
Me ga vignisto el piaser de transcriver el tuo comentàrio ntea maniera che noantri doparemo ntel nostro idioma Talian:
“Mi son del veneto e me ciamo Mauro Trevisan. Scuseme par la me maniera de parlar che la vé parerà na sciantineta stramba.
Anca mi go el me Blog de Gramática veneta (posso scriver quà el link?) son drio scriver na gramàtica veneta unificada che la contien le règole de le variante dea lingua veneta. Volaria far na apressiassion sora “rento, dentro e drento”e se pol dir anca “rent” o “arent” e pol dir anca da “visin” e “dentro” la è la parola italiana par el veneto “dentro”.
Tute le altre forme che le par diferente, nte la to lista, le se píega parché le è diferente forme doparade da diferenti varianti.
Posso farve un per de dimande de gramàtica?

(Par favor manda el tuo -mail a : hotohonorio@yahoo.om.br)



Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto