sábado, 23 de novembro de 2013

Arduino Zanela



Re: CONFERÊNCIA VIRTUAL DE CULTURA FEIBEMO Hoje em 5:24 PMParaHonório Tonial, Che gran piaser ricever risposta ala mia solicitassion de un nome Talian così importante come Honório Tonial!
Anca mi go imparà tela mia pìcola comunità che si ciama Linha Pilhal, munissìpio de Treze Tílias a Santa Catarina. Mi son nassesto la. I miei zii, i miei noni, el mio pupà, la mama e el mio fradel pì vècio i ze vegnesti da, ncoi, Cotiporã. El mio nono el parlea manco mal el portuguese ma la mia nona Veneranda Tomé Zanella la parlea sol talian. Così go impará Dopo leser el gional Correio Rio Grandense e libri de Naneto Pipetta. Da diese ani in quà, dopo pensionà, go scominsià leser libri dela editora Est. Son tornà anca mi un autodidata traverso leture a risserche.La gramàtica e i vostri scriti li congnosco ben.
El nono e la nona, imigranti, i ze vegnesti da Feltre - Belluno.
Ma, sora la cultura, i di d'incó toca tuto per la internet. E chi no se fa furbo, dassa el caval insilià passar!

Aliduino Zanella
www.feibemo.com.br

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto