quinta-feira, 27 de agosto de 2009

EDUARDO MONTAGNER

Quinta-feira, 27 de Agosto de 2009 20:39
De: "Eduardo Montagner Anguiano" Exibir informações de contatoPara: hotohonorio@yahoo.com.brÓ fat la proa de léder al me poema «Al cantón del mat». Ancora tanti ŝbali a léder, ancora tanti arte me manca. Come que no pode, par adés, reyistrar cuesto inte na maniera profesional, al fae come que pode. Come que i strépiti de intorno i me fá fastidi, ó dit de léderlo fora par la not. Intra le 04:30 e 05:00 de la matina, al ó ledest. Par cuéla se sent, aposta, i strépiti de la not chipileña, come mulade, gai, cualque tra(c)tor e anca l canpanil de la nostra cheŝa.
Come que l archivo al stá masa tant e l é masa peŝá, par intant pode méterlo vero solque su l Ares (tiré dó al programa de Ares e pó meté al me nome o l nome del poema que ó dit); anca se pol descargar al libro «Parlar par véneto, víver a Mésico» inte formato pdf.
Méter, lá da l Ares, «Eduardo Montagner» o «Al cantón del mat».
Al poema «Al cantón del mat» se l pol léderlo anca inte l me blog par véneto, inte la part de «poeŝíe». Gue ó canbiá cualque artúzh e me digue que ancora no l ó fení no.
Vedaró de sevitar a reyistrar arte.


--
Publicado por Eduardo Montagner Anguiano para Scríver par véneto chipileño el

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto