domingo, 9 de agosto de 2009

Eduardo

Carìssimo Honòrio, Bon Giorno!

Par scominsiar, Felice "Di dei Pupà ". Come un Professor, sèi anca Pupà de molta gente!
L'é un onor molto grando ricever un e-mail vostro e un invito che no gò nessun mèrito par riceverlo, ma, ve ringrà ssio e me meto a la vostra intiera dispozision. Se son bon par farlo no sò mia nò, ma voia no me manca.
E fao questo, prima perché me piaze e dopo par prestar un omà gio al mio amico che, per noantri, che siamo ancora qua l'é stà una disgrà ssia pèrderlo, ma par lu gera ora de ricever de Dio la so recompensa. Parlo del Frate Rovìlio Costa, una persona che me a dato l'oportunità de scriver el mio primo libro: "Nanetto in Strada". Quel artìcolo che ai ledesto in tel giornal, fa parte dela seconda parte, che chissà podarò publicarlo. No sò mia nò, magari! Speto che sia ancora possìbile, perché me piaze tanto scriver in talian, se ben che bisogno consultar el dissionà rio, anca quelo de un certo "Honà ²rio Tonial", conoscelo?
Grà ssie, par intanto e son a posto par ricever le istrussion!

Saluti e arrivederci!

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto