segunda-feira, 14 de dezembro de 2009

Poesia ( Jovino Castel

Caríssimo Honório! Gó ricevesto adesso la Vostra poesia.
Non è na sempia poesia, è un càntico universale al Salvator.
Lè un invito a alzarsi con l'anima e traspsortarse dale man dei angeli al cielo e de la non tornar più.
O, fursi, è stato el cielo che è cascà in terra impolverà de parole dolce, bele e elevadíssime.
Me gà fin vegnesto el pel de occ.
Ritornar a Gerusaleme sarà ritornar ala strada de Dio?
La Grota de Betleme non sará el ventre de la Vérgine Madre de Dio che protegge tuti i so fioi?
La Sacra fameia non sarà la humanità che Dio ciama e tanto ama?
La gripia e el fien no sará la Natura dove semo nassesti e ancora ancoi a noantri sostien?
San Giusepe no saremo noantri a misturarse coi Santi per santificarse?
Sí é un mirácolo de salvassion!
Nadal eterno, sí, perche non pol fermarse de nasser fra noantri.
La lingua de i nostri noni gà insegnà amicissia e fraternità.
Bisogna parlarla, insegnarla parche anca ela le divina.
Quante cose bele me han passà in mente con questo càntico divino.
Toca ringrassiar a Dio che manda questi instrumenti iluminai al mondo per dir cose bele e eterne.
Confesso la me santa invidia de el vostro càntico.
Me sinto tan pícinin per far la melodia de questa poesia.
Ma sento belche i instrmenti che sonan cada sílaba e parola con suavità e tanta solenità.
Saludo sincero e steme con tute le benedission de Dio e che el ve conserve fra noantri per longhi ani par che poossiamo desfrutar de la vostra sapienza.
Del vostro humile amico Juvenal.
Aleluia, Aleluia, Aleluia!

Um comentário:

  1. Caro Honòrio, son tanto comosso ver la me cartina promovesta al posto de poesia e vederla publicata tel vostro Blog. La me intenssion zera sol dirve la me impresion, la me vision sora le vostre bele parole.
    Non me mèrito tanta bontà. Se lè così, che Dio ve benedissa tanto, perche gavè sol 83 anni, e ghemo tanto de far, e se dio me dà la grassia de far cualcosa insieme voi, sarà na benedission anca par mi. Juvino Castel

    ResponderExcluir

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto