domingo, 14 de fevereiro de 2010

Luis Radaeli

Honório Tonial

2 arquivos Fazer o download de tudo
Coluna italiana fev 2010.doc (26KB); Coluna italiana jan 2010.doc (21KB)


--------------------------------------------------------------------------------

Caro Barba Tonial.

Dele olte ciapo un pó de coraio e me godo a scrivere arquante righe par el giornale del me paese, e lo fao tel nostro Talian.
Ze raconti par far pensar sora la vita, le cóse de ncoi e de sti ani indrio, sora laori e tante altre robe.
Co scrivo me vién sempre in testa la to figura, vera referénsia par el nostro Talian, come tanti altri noni e none sparse par tuti cantoni.
Cosè che te me disi de quel che gó scrit.
Un strucon.
Luiz A. Radaelli - Lajeado - RS


--------------------------------------------------------------------------------
Veja quais são os assuntos do momento no Yahoo! + Buscados: Top 10 - Celebridades - Música - Esportes

Um comentário:

  1. Carìssimo Gigio.
    Le to benevolente parole le se mèrita
    el posto ntel Blog do Talianeto parché le possa stimular altri dessendenti dei nostri noni a mantegner viva sta bela e sémplice m,maniera del so parlar .
    Quel che te me mandi a rispeto del alian el deventa registrà par sempre ntei me registgri,
    Te ringràssio e te saludo,
    Honório

    ResponderExcluir

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto