quinta-feira, 12 de janeiro de 2012

TIAGO BIAZUS

Olà Honório,

Me gò dei to libri quà tea me caxa, e mi son to fan.
Gò smoroxà na Bachi de Sananduva una sbranca de ani indrio. Na bela toxa, ma con poco sale in suca.
Infati come te vede, mi sò parlar Talian e lo gò inparà a scriver col libro del Nanetto Pipetta e la gramatica del Stawinski e el aiuto del me pare. Anca parchè me son inparà el Portoghexe solchè par ndar a scola con 5 ani de età. Ma infati come te vede mi dopro tanto la x, parchè me son costumà coi me amighi dea Italia. Luri i dopra ncora el modo antigo de scriver, non el modo Toscanizato che xè stà combinà con la Academia Riograndense de Letras. Me cato el modo antigo pì bel, originale e medievale.
Alora, me son de star a Porto Legro, a due chilometri da ndove stea Rovilio Costa. Gò 32 ani de età. Son programator de computadori beiche da 17 ani e proo far el impresario beiche da 6 ani (sta ultima parte son ncora drio inparar, parchè i negosii i và un pò pegri, gò la testa meda durota).
Grassie del mistier che te me gà mandà, lè tanto bel.
Bon principio! Salute e forxa che te rive fin i cento ani, alora te polarà benedir i me fioi!
Saludi e un strucon,

Tiago Biazus

Em 2 de janeiro de 2012 20:35, Honório Tonial escreveu:





Meu caro Tiago.
Os meus votos de um Feliz 2011. Que em tudo te seja propício.
Itacir Biazus é um advogado natural de Sananduva, meu ex-colega de aula.
O pai dele foi um dos mais antigos alfaiates da cidade e representante da Renner.
Aos meus 86 anos de idade adoro viver e ter amigos. Sempre aprendo com eles.
Sabes que já editei 9 livros, todos escritos no Talian, o idioma familiar .Gostaria que me comunicasse o nome da tua cidade e a tua profissão. Oxalá tu entendas o Talian. Ou, quem sabe, os teus familiares
Em anexo um acróstico de minha autoria que recebeu a musicalidade do maestro e compositor Jovino Dal Castel, dentista de .Porto Alegre e a ilustração de um irmã religiosa de Roma, Itália.
Espero que te agrade.
Se quiseres informações minhas basta digitar no Google: Língua Talian Honório Tonial
Sempre que retornares causar-me-á muita alegria.
Um abraço.

Vovô Honório

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto