sexta-feira, 30 de maio de 2014

LUCAS MORBIN



Luca Morbin também comentou o status de Talian Brasil.
Luca escreveu: "Mi son talian dela Italia e me nono chel gera del 1904 el parlea come vuialtri del Brasil...mi non go mai fato fadiga intendare cuel ca disì vualtri, fursi cualche meda parola portuguesa, ma la lengua resta la medesema de cua. Ghanca mi cato che non sipia justo insegnarghe la lengua italiana ai tosateli de scola...la resta sempre una lengua straniera! E fazendo ben i conti mi cato che l'italiano sipia una lengua manco parlada del talian...parche? Parche el italiano se parla sol cua in Italia...ma el talian se parla in Veneto, RS, SC, e anca Panarà....vuto metar che no siamo mia de pi nuialtri de luri...sensa far la conta de cuanti veneti che ze emigradi in merica latina! Disime vualtri??"
Responda a este e-mail para comentar nesse status.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto