sexta-feira, 1 de maio de 2009

Ines Scarparolo

Ricordando me popà che 'l ga passà i mèjo ani de la so vita 'te le miniere de la Francia, del Belgio e de la Germania...

LÉTARA DA LA MINIERA:

Amore,
a xe cussì da tanto
che i brassi mii no pòe tegnerte streta.
El tenpo pì no passa qua in miniera,
par dó palanche ghe so’ stà costreto.
El sole daromài me orba i oci
e sototera xe deventà ‘l me mondo.
Ma tornarò da ti, staghe sicura.
La finirà presto, te ‘o prometo
sta vita massa dura.
Pensar che casa go sinque putèli
che cresse e che me speta...
Se ricòrdeli, pàrleli de mi, cara?
Xei deventà pì chièti, ciùciela ‘ncora
l’ultima toseta?
Ti dighe che ‘l popà li pensa note e dì,
no sta farghe savere ch’el laòra
co fa on s’ciavo,
contaghe de‘l ben che ghe vojo mi.
La sera, có so’ in leto e me vien da sangiotàre
me basta tirar fóra da’a scarsela
la foto tua, tesoro, e quela de i toseti
e ‘a vita ‘ncora la torna a éssar bela.
Scrìvame presto, còntame de quéo che fe’,
de i me vecioti, de la conpagnia...
Pardòname se te lasso sola,
sùgate le làgreme, pàra via la nostalgia.
Te ‘o se’ che ti te si’ la luse del me córe,
che mi sarò par senpre tuo,
amore.


Ines Scarparolo

Um comentário:

  1. La poesia del pupà dea Ines Scarparolo la me ga comosso a le làgrime... Che esempio, che dignit..! El cuor pi impedernio el pol veder la richessa de senimenti de quela persona piena de nostalgia a farfge venerasson a la so cara spose e ai so fioi. "- No stà dirghe che son drio laorar nte na mina..."
    Grassaie mila cara Ines.Maio de 2009
    Honório

    ResponderExcluir

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto