sexta-feira, 20 de dezembro de 2013

LA FELICITÀ




LA FELICITÀ VIRTUAL ..!
Honório Tonial

El me nome lè Felícità..!
Fao parte dea to vita.
De quei che vive in Amicìssia.
Parche, ver Amighi lè deventar Felice!
De quei che convive con le persone. Come ti..!
Parché, così, se resta tuti felici..!
De quei che crede che el geri lè el Passà
Diman, lè el Futuro e Incoi lè un regalo, un Presente..!
De quei che ghe crede a la Forsa del Amor..!
Che la Vita la è na bela Stòria che no la ga fin..!
Mi son Maridada, savéo? Maridada con el Tempo..!
Lu lè responsàbile par la solussion de tute le Magagne,
Che le fa tanto mal al Cuor..!
Lu el remedia i Patimenti e el spanta la Tristessa..!
Mi e Tempo gavemo trè fioi: La Amicìssia, la Sapiensa e el Amor..!
La Amicíssia la è na bela ragassa, alegra e la brila come el Sol..!
In meso, la Sapiensa, studiada, sempre insieme col Pupà Tempo!
El pi caro lè el Amor..! El pi desiderà de tuti..!
Quando el scomìnsia a barufar, mi ciamo so Pupà, el Tempo.
Questo el spegassa qualche malfato e el cura i Ferimenti..!
Riva el momento de cognosser la Pace..!
Par tuto questo, mi ghe credo a la me Fameia..!
Gràssie Tempo, gràssie Sapiensa, gràssie Amor..!
Con la vostra Compagnia mi me ciamo : FELICITÀ.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto