segunda-feira, 1 de dezembro de 2014

Paulo Massolini


Carìssimo Dr. Paulo Gò ricevesto el artìcolo dea Revista Insieme com referensa  al Registro del Talian.I dise che te si el Baluarte ( mi credo che voi dir “Bale alte”) dea nostra cultura.Ma parlemo del me libro de Atas dea ASSAPRORATABRAS ( Go dito “el mio” parche son stato mi comprarlo, con i me soldi, ntea Livraria ABC de Erechim e go incora la nota messa via,Vui dirte che mi speto fin el ÚLTIMO DI DE STO ANO PAR RICEVERLO. El me ocore par far la me autobiografia. ( Senò go Idea che  sia mia bon morir..) Fin ai 31/12/2014 Se no lo ricevo mia, parécete parche , par meso del Blog do Talianeto e le rede sossiae vinhará fora tronade sciantisii  e  saete...!No ocore che te vegni  in persona. Màndelo par la posta  Posta,  vol dir Correio  Ndove ghetu  catà quel ritrato mio?Se te ocore nantro, mi te lo mandarò, ma co la bareta in  man.

Auguri de salute e bone feste.

Honorio Tonial ~~~~

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto