quarta-feira, 28 de janeiro de 2015

Honorio Tonial

Carìssimo Dr. Paulo
Go spetà fin adesso e gnente del libro de “atas” dea ASSAPRORATABRAS.
Con tuto el rispeto e considerassion torno a dimandarlo.
Lè vero che te ghè volesto destruder la nostra Assossiassion.
Se te fussi stato ti crearla,  restaréssito  contento se nantro el  volesse coparla sensa saver par che?
Te ghè acetà la Presidensa e te ghè la responsabilità del libro.
No te si mia un ladro o un paranóico.
O sará parché mi son vecio e no ocore mia rispetarme?
Quel Signor te daga la gràssia de rivar a la me età o depì incora.
Ma varda che nissuni i ghe scaparà a la morte!
No só sel dispeto che te me ghè fato, te lo metarè ntel baul de le bone òpere
Chi sà se no se cataremo nte quelaltro mondo!
Mi no go mia ràbia de ti.
Semo tuti due del género umano e , alora, pecatori.
Speto na tua resposta che la possa assarte com la cossiensa in pace,
Se te me mandi el libro deventa meio incora.
Stame in salute.


Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto