domingo, 1 de março de 2009

Fin de Roberto Giovanni Zaniolo dea Italia

F I N










Fin…

che a poenta se faseva,

e me mama me cusiva

i calzeti che rompevo,

e me pare se beeva

el so bel goto de vin,

e la nona me contava

e storiee tanto vaghe

come 'l fumo del camin…:

a go passà tuta a me vita…

come 'l fumo del camin.



Fin…

che a poenta se faseva,

e me mama cusiva,

e me pare beeva,

e me nona racontava…

i ga vissudo anca lori

come 'l fumo del camin;

ma anca dopo,

man man che i moriva,

i ga fatto tutti lori

come 'l fumo del camin…:

fin.



Un fil de fumo bianco griso

tanto fin

sembra 'ndare in Paradiso

coi ricordi del passà,

de na vita che continua senza fin

come 'l fumo del camin.

Come un fil de fumo bianco griso

tanto fin

sembra 'ndare in Paradiso

un fil de vita che continua senza fin,

tanto fiiiiiiin

come 'l fumo del camin.



Fin.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto