quinta-feira, 29 de dezembro de 2016

GIGIO BUSIER


 

           EL   GIGIO BUSIER.

              Honório Tonial

 

 

Iano Fracasso e i so tre fioi i era drio sapar formento ntea recosta del semiterio, darente a la strada che ndea a Sananduva.

Lera un bel luni, là `par le nove.

Gigio Aio, co la so egueta Baia lera drio passar e el li ga saludadi:

- Bon di, cristiani...Si drio sapar formento?

- Si, si... Scolta Gigio; cónteme na busia.

Lu lera el pi busier dea Linha Boa Vista!

- Incoi no posso mia parche go pressia. Me toca ndar  comprar candele par el velório.

-  Chi zeo morto?

- No te sè mia?   El Virginio de Bareta el se ga negá ntea stua. I lo ga cata`morto stamatina bonora.

Iano el ghe dise ai fioi:

Ndemo cambiarse e ndemo al velorio.

El passa davanti a casa de Perondi chel li vede e el ghe dimanda:

- Sio drio ndar a qualche festa/?

- Nò. Semo drio ndar al velorio la zo da Bareta. El so fiol Vergilio el se ga negà.ntea stua.

- Alora speta un poco che venho insieme anca mi e la vecia.

E se ga formà na vera procission parché el Bareta lera de star ntel fin dea ligna.

Depi de vinti persone le riva a casa de Bareta che lera in colonia anca lu.

La Marieta, so fémena,  la ghe dimanda cosa che i volea.

- El Gigio Aio el ga dito chel vostro Vergilio el se ga negà.

- Ma no  savé mia che Gigio lè bisier?

- Ben, ben, meio cosita. Ma el  Gigio  el me la paga sta olta

Là par le quatro dopo mesodi  el Gigio el ga spuntà ntea strada e el riva darente a casa de Iano  chel vien fora co la scùria in man.

-  Dismonta, che  adesso te me la paghi Gigio.

- Ma parché?  Ti te me ghè dita che lera par contarte na busia e mi la go contada.Vito che obidiente che mi son!.

El ga dato na sicotada  a la Baia  e el se la ga fiocada par la pi curta!    

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Gostaria de receber comentários referentes aos ssuntos expressos no Blog do Talianeto